Cosmopoint Kota Kinabalu Sabah: Kursus Adobe Photoshop

Kepada para pelajar lepasan SPM dan STPM di Sabah anda tidak perlu membuang masa. Rebutlah peluang-peluang untuk menambah dan meningkatkan kemahiran dan pengalaman anda.

Cosmopoint International College of Technology (CICT) Kota Kinabalu salah sebuah kolej di Malaysia  akan mengadakan kursus kemahiran (free college course) menggunakan perisian aplikasi Adobe Photoshop untuk semua pelajar lepasan SPM dan STPM yang berminat.


Yuran kursus (tenaga pengajar dan tempat) akan ditaja sepenuhnya oleh pihak Cosmopoint KK. Anda hanya perlu membayar yuran pendaftaran sebanyak RM 50.00 sahaja.

Anda akan belajar mengenai bagaimana menggunakan Adobe Photoshop (how to use Adobe Photoshop) oleh pengajar yang berpengalaman dan pakar dalam bidang ini.

Jika anda berminat anda bolehlah menghubungi pihak Kolej Cosmopoint Sabah mengikut maklumat yang tertera di bawah.

Cosmopoint Kota Kinabalu SABAH,
Wisma Times,
No.2, 1KM, Jalan Tuaran Bypass,
Kota Kinabalu Sabah, Malaysia
Tel: 088-389004 (Tom)
SMS: NAMA I/C NUMBER hantar ke 016-8445143.

Peluang yang baik seperti ini tidak selalunya ada. Rebutlah peluang ini dengan segera.

Update:Kursus ini telah tamat. Pihak kami akan mengiklankannya di blog ini jika kursus ini atau mana-mana kursus jangka pendek yang lain diadakan pada masa akan datang. Pihak Kolej Cosmopoit Sabah mengucapkan ribuan terima kasih atas sumbangan, sokongan dan penyertaan anda.


Pendaftaran Online Ke Cosmopoint Kota Kinabalu >> Register Online