Pendaftaran Pelajar Baru Cosmopoint Sabah

Pendaftaran Pelajar Baru Cosmopoint Sabah. Cosmopoint adalah institusi pendidikan berkaitan kerajaan dibawah KUMPULAN PENDIDIKAN ILMU dan dimiliki oleh EKUINAS.(Ekuinas Nasional Berhad)

Terkini Sesi Pengambilan Julai 2019  Kolej Cosmopoint Kota Kinabalu, Sabah telah dibuka kepada lepasan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) yang mencari institusi pengajian tinggi bagi melanjutkan pelajaran ke peringkat Diploma dalam bidang yang anda minati.

Mempunyai program usahasama dari pelbagai syarikat dan organisasi kerajaan dan bukan kerajaan  bagi membantu dan membuka peluang kepada pelajar-pelajarnya untuk latihan industri dan penempatan kerja. Kolej Cosmopoint Kota Kinabalu, Sabah kini menjadi salah satu Kolej yang tersohor dan menjadi pilihan lepasan SPM bagi melanjutkan pelajaran mereka

kolej ptpl dan masha university sabah kota kinabalu sabah malaysia

Antara program Diploma yang ditawarkan adalah : Diploma Teknologi Maklumat, Diploma Pengurusan Perniagaan, Diploma Perakaunan, Diploma E-Kesetiausahaan, Diploma Reka Grafik Berkomputer, Diploma Aplikasi Multimedia, Diploma Pengurusan Pelancongan, Diploma Pengurusan Hotel, Diploma Seni Kulinari, Diploma Seni Pastri, Diploma Teknologi Makmal Perubatan.

Anda juga akan berpeluang mendapat Biasiswa yang bernilai sehingga RM 5600.00 untuk membantu anda dalam tempoh pengajian.(tertakluk kepada terma dan syarat)

Cosmopoint College * Pilihan Bijak untuk anda, 25 tahun penubuhan , dan melahirkan 100,000 lebih Graduan yang telah berjaya dan mempunyai pekerjaan dalam bidang masing-masing. dan kelas persiapan M.U.E.T diberikan secara PERCUMA.

*Hostel disediakan ( Percuma Sepanjang Pengajian )
*Pinjaman PTPTN
*Pinjaman MARA
*Biasiswa Kerajaan Negeri Sabah(BKNS)
*Biasiswa Karangkaf & Yayasan Sabah
  (Tertakluk kepada terma dan syarat)

- Pendaftaran ONLINE

- Whatsapp https://www.wasap.my/60168445143/DAFTAR+COSMOPOINT+SABAH