Diploma in Medical Laboratory Technology Di Kolej Cosmopoint Sabah

Jika anda sedang berfikir untuk menyambung pengajian dalam bidang Sains Kesihatan di Sabah, ada begitu ada berberapa kolej yang menawarkan kursus-kursus tersebut di Sabah. Salah satu kolej yang menawarkan kursus Diploma Sains Kesihatan (Diploma in Medical Laboratory Technology - MLT) ialah Kolej Cosmopoint Sabah.


Kolej Cosmopoint Sabah bermula intake March 2017 ini akan mula menawarkan kursus diploma sains kesihatan dalam bidang Diploma Medical Laboratory Technology (MLT). Ini kerana bidang teknologi makmal perubatan adalah bidang yang luas bidang kerjanya.

Potensi kursus ini juga amat tinggi untuk mendapatkan pekerjaan di banyak sektor seperti kerjaya dengan hospital-hospital kerajaan, swasta dan sebagainya menjadikan bidang ini menjadi salah satu kursus peringkat diploma yang sangat mendapat sambutan.

Kursus ini kelak akan dijalankan di kampus Kolej Cosmopoint Sabah, yang terletak di Wisma Times, No.2 Jalan Tuaran Bypass Kota Kinabalu.

Pelajar yang akan mengambil kursus ini akan diberikan hostel atau asrama kepada yang memerlukan dan juga kemudahan pembelajarang dan peralatan terkini dalam bidang sains kesihatan (teknologi makmal perubatan).

Graduan Diploma in Medical Laboratory Technology kelak akan dibantu mendapat penempatan untuk latihan industri (praktikal) oleh pihak kolej.

Jangan lepaskan peluang ini, hubungi kami sekarang untuk maklumat lanjut dan pendaftaran.

- Pendaftaran ONLINE

- Whatsapp https://www.wasap.my/60168445143/DAFTAR+COSMOPOINT+SABAH